Rottinkishop toimitukset kotiin

Toimintamme perustuu omaan, mutta ulkoistettuun varastoomme Suomessa sekä tuottajiemme varastoon Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa sekä Virossa. Kyseisistä varastoista tilaukset lähtevät suoraan asiakkaallemme Postin, Kaukokiidon tai vastaavan toimijan kyydillä.

Kuitenkaan 100% varastointia ei ole olemassa, joten joskus tuotteiden toimitusaika saattaa olla pitempi. Tällöin vahvistamme tilausvahvistuksessa arvioidun pitemmän toimitusajan erikseen.

Pidätämme oikeuden toimittaa tuotteet myös nopeammin, kuin ennen mainittu. Pääosin rottinkikalusteet ovat kasattuja, siksi myös tilaa viepiä ja näinollen kuljetuksellisesti haasteellisia.

Pienet paketit: Postin Express palveluun sisältyy 1 jakoyritys asiakkaalle päivällä ja jos toimitus ei onnistu, asiakkaalle ilmoitetaan saapumisesta ja paketti on noudettavissa lähimmästä toimipisteestä noin 1 viikon ajan.
Isot paketit - kuljetusyksiköt: tulee perille Postin tai Kaukokiidon toimesta. Näitä lavatoimituksi ei kuitenkaan aknneta sisään. Jos sille on tarvis, siitä pitää sopia erikseen, tällöin veloituksesta pitää sopia.

Ohessa alla linkki sivuille tarkemmista POSTI BUSINESS EXPRESS kuljetusmääritteistä:

pOSTI eXPRESS

Tilausta ja reksiteröintiä tehdessä on erityisen tärkeää ilmoittaa mm puhelinnumero oikein, voimassa olevana ja niin, että kuljettaja toimittaessa saa yhteyden tilaajaan. Tavaran toimittaja ei vastaa kuluista, mitkä johtuu virheellisistä tai puutteellisesti annetuista tiedoista. 

Toimitusosoite:
Klarna asiakkaan toimitus- ja laskutusosoitteen tulee olla asiakkaan virallinen osoite. Tämän vuoksi Klarnaan ei ole mahdollista ilmoittaa, muuta toimitusosoitetta. Tällä vältetään petoksien ja väärin käyttö Klarna tilillä.

Pyydämme ilmoittamaan tarvittaessa sähköpostitse tai tilauksen-viestikentään poikkeava toimitusosoite info@biro.fi

Isommat toimitukset
 
Voit maksaa ja hyödyntää Klarnan maksuehtoja tai laskuja.

Kaikki tuotteet on hyvin pakattuna ja on erityisen tärkeää, että vastaanottaessasi tavaraa, tarkastat paketin/lähetyksen kunnon. Jos lähetyksessä ilmenee vaurioita, on ne merkittävä kuormakirjaan/posti-osoitekirjaan, mieluusti kuvattava välittömästi ja oltava yhteydessä info@biro.fi .

Säilytä pakkaus, pakkaustarvikkeet, käyttöohjeet sekä muu materiaali vähintään 2 viikkoa.

Jos tilaajalle on toimituksessa jotain erityistä tai poikkeavaa, laittanette tilauksen yhteydessä tietoa.

Tilaus järjestelmämme aiheuttaa toimenpiteitä lähes välittömästi ja näin ollen katsomme, että tilaus on sitova sen saapuessa järjestelmäämme.

Lisätietoja kohdasta "Tilaus-, toimitus- ja sopimusehdot", tarvittaessa toimitukseesi lisätietoa info@biro.fi

Posti: Kotimaan pakettien toimitus- ja säilytysajat noutopisteisiin yhdenmukaistuvat.
Muutos astuu voimaan 1.10.2017
- Jatkossa säilytämme lähetyksiä noutopisteissä 7 päivää, minkä jälkeen ne palautuvat lähettäjälle
                  Posti