Toimintamme perustuu omaan ja ulkoistettuun varastoomme Suomessa sekä tuottajiemme varastoon Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa sekä Virossa. Kyseisistä varastoista tilaukset lähtevät suoraan asiakkaallemme Postin, Kaukokiidon tai vastaavan toimijan kyydillä.
Tuotteiden arvioitu toimitusaika on tuotteiden LISÄTIEDOT välilehdellä. Kuitenkaan, 100% varastointia ei ole olemassa, joten joskus tuotteiden toimitusaika saattaa olla pitempi. Tällöin vahvistamme tilausvahvistuksessa arvioidun pitemmän toimitusajan erikseen.
Pidätämme oikeuden toimittaa tuotteet myös nopeammin, kuin ennen mainittu.
Pääosin rottinkikalusteet ovat kasattuja, siksi myös tilaa viepiä ja näinollen logistisesti ja kuljetuksellisesti haasteellisia. Paljon tuotteista on kesällä sesonkiaikaisia.
Pienet paketit: Postin Express palveluun sisältyy 1 jakoyritys asiakkaalle päivällä ja jos toimitus ei onnistu, asiakkaalle ilmoitetaan saapumisesta ja paketti on noudettavissa lähimmästä toimipisteestä noin 1 viikon ajan.
Isot paketit - kuljetusyksiköt: tulee perille Postin tai Kaukokiidon toimesta. Näitä lavatoimituksi ei kuitenkaan kanneta sisään. Jos sille on tarvis, siitä pitää sopia erikseen, tällöin veloituksesta pitää sopia. Yleisesti palveluun ei kuulu isompien (lava koko) tuotteiden osalta huoneistoon kantoa, joka tarvitsee kaksi miestä, jakeluautoissa on normaalisti yksi mies.
Ohessa alla linkki sivuille tarkemmista POSTI BUSINESS EXPRESS kuljetusmääritteistä:
Tilausta ja rekisteröintiä tehdessä on erityisen tärkeää ilmoittaa mm. email ja puhelinnumero oikein, voimassa olevana ja niin, että kuljettaja toimittaessa saa yhteyden tilaajaan. Tavaran toimittaja ei vastaa kuluista, mitkä johtuu virheellisistä tai puutteellisesti annetuista tiedoista.
Pyydämme ilmoittamaan tarvittaessa sähköpostitse poikkeamat, erityistoiveet tai muut mitkä vaikuttaa toimitukseen ENNEN tilausta info@biro.fi , jotta näistä voidaan erikseen sopia sekä tarkistaa onko ne mahdollista toteuttaa. Poikkeavan toimitusosoitteen ja puhelinnumeron sekä vastaanottajan voi ilmoittaa tilausta tehdessä toimitusosoite kenttään.
------------
Postin ohjeita vastaanottajalle:
- Jos saamasi lähetys on vahingoittunut, tee Postille vahinkoilmoitus ja ilmoita myös lähettäjälle. Lähettäjä voi hakea Postilta korvauksia vasta, kun Posti on todennut vahingon.
- Jos lähetys on viivästynyt tai kadonnut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai pyydä lähettäjää olemaan yhteydessä meihin.
Kuluttajansuojalain mukaan verkkokaupassa myyjällä on vastuu tavaran kuljetuksesta. Jos tilaamasi tuote rikkoutuu tai häviää kuljetuksessa, voit yleensä saada myyjältä korvaavan tuotteen tilalle. Korvaus, jonka Posti maksaa lähettäjälle eli näissä tapauksissa myyjälle, on useimmiten arvoltaan tätä pienempi. Vastaanottajan velvollisuus on tarkistaa lähetys ulkoisesti, kirjata vauriot ja ilmoittaa.
------------
Kaikki tuotteet on hyvin pakattuna ja on erityisen tärkeää, että vastaanottaessasi tavaraa, tarkastat paketin/lähetyksen kunnon. Jos lähetyksessä ilmenee vaurioita, on ne merkittävä kuormakirjaan/posti-osoitekirjaan, mieluusti kuvattava välittömästi ja oltava yhteydessä info@biro.fi .
Säilytä pakkaus, pakkaustarvikkeet, käyttöohjeet sekä muu materiaali vähintään 2 viikkoa.
Jos tilaajalle on toimituksessa jotain erityistä tai poikkeavaa, laittanette tilauksen yhteydessä tietoa.
Tilaus järjestelmämme aiheuttaa toimenpiteitä lähes välittömästi ja näin ollen katsomme, että tilaus on sitova sen saapuessa järjestelmäämme.
Lisätietoja kohdasta "Tilaus-, toimitus- ja sopimusehdot", tarvittaessa toimitukseesi lisätietoa info@biro.fi
Posti: Kotimaan pakettien toimitus- ja säilytysajat noutopisteisiin yhdenmukaistuvat.
Muutos astuu voimaan 1.10.2017
- Jatkossa säilytämme lähetyksiä noutopisteissä 7 päivää, minkä jälkeen ne palautuvat lähettäjälle